Thanks For Viewing My Blog =) ~ http://misspororosws.blogspot.my

BERMULANYA CUTI SEMESTER

Views

8/1/2014
Bermulanya cuti semeter pertama buat aku. Walaupun sedikit terkilan sebab tarikh itu jugak laa last final exam aku dan merupakan exam paper Management. Ok finee. Tak nak story pasal paper exam coz sekarang mod cuti dah menguasai diri. kekekkekeke. Excited kut nak cuti walaupun hampir tiap minggu aku balik rumah. Al-maklum lah rumah dengan U dekat jee kan. Tapi aku memang semangat kalau bab2 cuti nie. Semalaman lagi aku dah pack siap2 semua barang2. Nampak tak betapa semangat tu.

 Barang nie semalaman dah simpan. Tunggu time je nak pindah kat blik stok.

 Settle semua barang,.

 Bergambar bersama roomate. Insya Allah jumpa lagi semester depan yee :)

 SMILE :)

Bye2 UMK~




TIME is the coin of life.
Only you can determine how it will be SPENT.



With Love,

! Like Kalau Suka !

0 comments :



Daisypath Anniversary tickers