Thanks For Viewing My Blog =) ~ http://misspororosws.blogspot.my

Syukur sangat-sangat

Views

Syukur alhamdulillah sebab aku dapat buka balik blog aku ini. Sebelum ni tak dapat buka sebab lupa password. Lepas aku try n error banyak kali tu baru laa dapat buka. Syukur sangat-sangat. Kebetulan pulak hari ini aku balik rumah sebab cuti study week. Ramai jew yang tak balik sebenarnya tapi disebabkan rumah aku dengan Universiti dekat je so aku grab je laa peluang nie. Masa kat matrik dulu aku tengok je jiran sebilik aku angkat beg balik tiap minggu. Maybe nie time aku plak kan nak angkat beg tiap minggu. Huhuhhuhu... Walaupun ada ura-ura negatif yang cakap balik rumah selalu akan bagi effect kat study.

Emmm, bagi aku semua tu atas diri sendiri. Hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih. Bagi aku, bila aku balik rumah, semangat aku macam dicharges sepenuhnya.. Tu bagi aku laa. Orang lain aku tak tau plakk. Sekarang nie minggu study week. Lepas tu final exam. Fuhhh... Debaran makin terasa. Almaklumlah kan, baru je semester pertama. Pengalaman tu x seberapa lg.. Insya Allah, aku akan buat yang terbaik utk final exam nie. Sebab aku rasa subject yg aku stdy tak berat sgt. Maybe sebab masih basic dan sama macam kat matrik dulu. Aku hanya perlu remind je balik jee. Tapi apa-apa pun, aku tak nak over-confident sgt. So aku akan ulangkaji semua chapter utk final nie. Target aku agar dapat dekan untuk hadiahkan kat mama aku. Harap-harap tercapai laa. Dengan izin Allah dan doa dari mama dan abah Insya Allah aku dapat.



p/s : Balik rumah pun, asyik ajak mama kaluar shopping jee. Pokai laa nanti mama.




Good things come in good time



With Love,

! Like Kalau Suka !

0 comments :



Daisypath Anniversary tickers